"P.P.H.U. MALAWISHOP"
ul. Gzichowska 105
42-500 Będzin
NIP 644-292-42-76
Regon: 241031844
Wpis do ewidencji: 61884
Prezydent Miasta Sosnowiec



I. Ceny i opłaty związane z wysyłką:

1. Ceny zamieszczone na stronie MALAWISHOP nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie, o czym natychmiast poinformujemy na stronie sklepu.

2. Wszystkie ceny w MALAWISHOP są cenami brutto, nie zawierają kosztów przesyłki, które naliczane są po złożeniu zamówienia zgodnie z wybraną opcja wysyłki i ciężarem paczki.

3. MALAWISHOP nie pobiera opłat za pakowanie. Natomiast na koszty wysyłki składają się ceny przesyłki, ceny opakowania, podatek VAT.

4. Zamówione towary wysyłane są na koszt klienta za pobraniem lub po dokonaniu przedpłaty na konto.

5. Opłaty za wysyłkę towarów naliczane są według cennika Poczty Polskiej (obciążone podatkiem VAT), bądź firmy kurierskiej. Natomiast na koszty wysyłki składają się ceny przesyłki, ceny opakowania, podatek VAT.

6. Towary, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu wysyłane są jako przesyłki traktowane ze szczególną ostrożnością zgodna z cennikiem Poczty Polskiej, bądź cennikiem firmy kurierskiej (chyba, że klient dobrowolnie zrezygnował z tej opcji.).

7. Dla klientów z GOP, Krakowa, możliwość dowozu za dopłatą. Koszt dowozu 1.10 zł/km liczone w obie strony od siedziby firmy.

8. Istnieje możliwość odbioru towaru w siedzibie firmy. Po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru z obsługą sklepu.



II. Warunki składania i realizacji zamówień:

1. Realizowane są wyłącznie zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Zamówienie może złożyć każda zarejestrowana lub niezarejestrowana osoba..

3. Zgodnie z art. 384. § 1. Kodeksu Cywilnego, postanowienia niniejszego Regulaminu są wiążące dla Sprzedającego i Kupującego.

4. Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest jego elektroniczne potwierdzenie. Zamówienia nie potwierdzone w ciągu 7 dni są anulowane.

5. Towar wysłany jest w przeciągu 3-5 dni roboczych (jeśli znajduje się na magazynie), 7-14 dni roboczych jeśli nie znajduje się w magazynie, a znajduje się u dystrybutora, producenta, importera. Wysyłka roślin i zwierząt jest uzgadniana indywidualnie. Realizacja większych, bądź niestandardowych zamówień (w tym wszystkich szafek i akwariów) jest ustalana indywidualnie. Każda zmiana w zamówieniu powodują zrestartowanie czasu dostawy.

6. Czas podany przy produktach to czas szacunkowy.

7. Zamówienia na zwierzęta i rośliny są realizowane tylko po uiszczeniu pełnej opłaty (przewoźnik nie posiada opcji pobraniowej). Wraz z kosztami wysyłki.

8. Oferta sklepu nie jest ofertą magazynową, produkty znajdujące się na magazynie posiadają taka adnotacje.

9. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono zrealizowane w całości. Przy potwierdzeniu przez sklep zamówienia klient zostanie poinformowany o produktach niedostępnych, a także o czasie w jakim zostaną dostarczone.

10. W przypadku zamówienia niestandardowego, bądź wysokiej kwoty zamówienia. MALAWISHOP wymaga wpłaty zadatku w wysokości 30% wartości produktu/zamówienia.

11. Produkty wielkogabarytowe takie jak akwaria, terraria, szafki realizowane są przesyłkami paletowymi, bądź przeznaczone są do odbioru w siedzibie naszej firmy. Istnieje także możliwość dowozu - kosztu dowozu 1,10 zł/km liczony w obie strony od siedziby firmy do miejsca przeznaczenia.

P.P.H.U. MALAWISHOP, Gzichowska 105, 42-500 Będzin
Numer rachunku odbiorcy: 95 1940 1076 3057 8005 0000 0000
Nazwa banku odbiorcy: LUKAS BANK

12. Zamówienia można składać przez formularz zamówień, bądź w wyjątkowych przypadkach poprzez e-maila. Zamówienia telefoniczne należy składać na numer biura, zamówienia telefoniczne nie są przyjmowane z numerów zastrzeżonych.

13. Faktury Vat wystawiane są do 7 dni od daty sprzedaży. Prosimy zgłaszać to przy składaniu zamówienia (np. w adnotacji do zamówienia). W sprawie faktur prosimy kontaktować się bezpośrednio z działem fakturowym, biuro@malawishop.pl;

14. Status zamówień:
Zamówienie zgłoszone - zamówienie złożone czekające na potwierdzenie asortymentu poprzez pracownika sklepu.
W trakcie realizacji - zamówienie będzie zrealizowane w całości, bądź częściowo co zostanie podane przez pracownika.
Zrealizowane - zamówienie zostało zrealizowana, przesyłka została nadana w tym dniu.
Odrzucone - zamówienie, które nie będzie realizowane,



III. Odpowiedzialność sklepu

1. MALAWISHOP nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe po jego wydaniu kupującemu. Gdzie przekazanie towaru następuje zgodnie z postanowieniami kodeksu cywilnego.

2. MALAWISHOP gwarantuje możliwość od odstąpienia od umowy przez klienta, bez podania przyczyny w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Towar nie powinien być użyty w zakresie większym niż w ramach zwykłego zarządu, a także wyjątków określonych w art. 10 ust3. Zwrot dokonuje się wyłącznie na koszt klienta. / (Zakupy od dnia 25.12.2014 i zmianach w prawie - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Prawo odstąpienia dotyczy sprzedaży konsumenckiej, czyli stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Użytkownik odpowiada tylko za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z Produktami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów.

3. MALAWISHOP zapewnia pełną ochronę danych klientów zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).

IV. Reklamacje

1. MALAWISHOP oferuje wyłącznie fabrycznie nowe towary posiadające (o ile tylko przewidział je wytwórca) gwarancję wystawione przez producenta lub dystrybutora.

2. Klientowi przysługuje prawo do wymiany towaru posiadającego ukrytą wadę na nowy towar lub z usuniętą wadą. / (Zakup od dnia 25.12.2014 i zmianach w prawie - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) Sklep nie musi zwracać pełnej ceny zakupu lub obniżać ceny Produktu tylko, gdy dokona niezwłocznej wymiany, bądź jego naprawy.

3. Towary reklamowane z tytułu gwarancji, należy dostarczyć na adres gwaranta (producenta, dystrybutora, gwaranta), określony w gwarancji, lub naklejce serwisowej. Można także skorzystać z przeprowadzeniu procesu gwarancyjnego w firmie P.P.H.U. MALAWISHOP, należy wtedy towar odesłać na adres P.P.H.U. MALAWISHOP Jacek Lubieniecki, Gzichowska 105, 42-500 Będzin. Koszt transportu lub wysyłki ponosi Kupujący.

4. MALAWISHOP rozpatruje reklamacje w terminie zgodnym z Kodeksem Cywilnym. / (Zakupy od dnia 25.12.2014 wraz ze zmianami w prawie - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) MALAWISHOP rozpatruje reklamacje na podstawie rękojmi zgodnie z Kodeksem Cywilnym.

5. Reklamacja uwzględnia się na podstawie paragonu zakupu, faktury, bądź gwarancji z pieczątką firmy, bądź umowy kupna-sprzedaży lub innego potwierdzenia odbytej tranzakcji.

6. Reklamacje jakościowe i zgodności towaru z zamówieniem można zgłaszać do 14 dni roboczych od odbioru. Klient ma możliwość sprawdzenie zamówienia wraz z dostawcą i w przypadku stwierdzenia braku, lub uszkodzenia odnotowania faktu na specjalnym druku. Uszkodzenia wynikłe podczas transportu klient powinien zgłosić w najszybszym terminie przy kurierze i spisać protokół szkody - jest to podstawowe potwierdzenie zaistnienia szkody przy dostawie.

7. MALAWISHOP daje możliwość zlecenia dowolnego rodzaju przesyłki poprzez kupującego. Kupujący może zlecić przesyłkę pocztową jak i kurierską. Klient może zlecić przesyłkę zarówno ubezpieczoną, jak i dobrowolnie zrezygnować z ubezpieczenia towaru na czas dostawy.

8. Przesyłki z towarem reklamowanym z tytułu niezgodności towaru z umową / (Zakupy od dnia 25.12.2014 wraz ze zmianami w prawie - Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.) reklamację na podstawie rękojmi /, należy przesłać wcześniej uzgodnioną formą przesyłki na adres firmy P.P.H.U. MALAWISHOP Jacek Lubieniecki, ul. Gzichowska 105, 42-500 Będzin.

9. Do produktu przesyłanego do reklamacji należy dołączyć: oryginalne opakowanie, wszystkie elementy znajdujące się w komplecie z produktem (chyba że uzgodniono inaczej z obsługą sklepu), dowód zakupu (paragon, faktura, dowód przelewu), opis usterki i pismo reklamacyjne.